Skialpové vybavenie
ja mám už tretiu sezónu Salomon MTN 86 Carbon s Fritschi Vipec Evo a tiež som s nimi veľmi spokojný. Chvíľu som si na ne zvykal, ale keď som vychytal techniku, čo sa im páči, bol som nadšený. Sú hravé, ale dá sa na ne spoľahnúť a podržia dobre aj na zľadovatelej zjazdovke. Šlapanie s nimi je v pohode. Na hlbší sneh trochu strácajú a neplávu po povrchu možno úplne ideálne, ale išiel som do užších, lebo toho hlbokého snehu je čím ďalej tým menej...
v BA odporucam Najsport. Ja som mal dobru skusenost a robia podla sablon, nie od oka. (V super novom fore chvilu cloveku trva, kym najde prispevky...)
Tiež som menil túto sezónu celý set, nie že by mi ušla lyža, ale tak nejak som cítil potrebu výmeny aby som sa mohol posunúť ďalej,
prešiel som z Scott Surf air 88 178 + Dynafit SpeedTurn na Salomon MTN 96 Carbon 174 + Kästle Tour 12 Pro + Kohla Skins.
Ten rozdiel je neskutočný, rozdiel v technológii skoro 10rokov, tieto širšie lyže mi viac vyhovujú, viazko je v podstate ATK. Neviem či len placebo, ale aj sa mi lepšie šlape do kopca a v zjazde je to o dosť stabilnejšie + mi prídu tie lyže rýchlejšie (možno len tým, že sú nové 😁).
Všetko som bral z conradu, spokojnosť.
vhodné kombinovať s izolovanými flašami a dávať teplý jonták..
ja používam flaše od camlu. na dlhší výšlap si do predu dám flašu 600ml a do batoha druhú s horucim jontakom pichnutu v bunde.. po 2h si len odlejem do malej alebo prehodím
nebudeš ľutovať, ja mám také podobné od mamutu a nedám dopustiť
ok dik za info, tak objednavam, snad to bude ok. Nechce sa mi totiz stale v batohu pri slapani hladat flasu, takto bude po ruke
ano , mam na oboch batohoch... ale jeden som si upravil a točil popruh
Caute, pouziva tu niekto drziak na flasu? Pozeram po tomto od Dynafitu co je aj tu v e-shope. Bude to drziat na kazdom batohu? Nejake skusenosti pripadne tip na drziak inej znacky. Vdaka
Pozri backlandu 88
A atk kuluar 12 alebo r12...crajder12
Čo najdeš v dobrej cene