Chcem povedať, že servis nerozhodol tieto preteky(snáď s výnimkou Rágenhild) Takéto typické vyhovárania sa na zlý sneh, ľad, servis, lyže, korčule a neviem ešte aké iné okolnosti mi už dosť lezú na nervy. To je tak ťažké priznať, že niekto je v danej činnosti vo všeobecnosti lepší, ako ten, koho chceš vidieť vyhrať?
30.10.2023 - 11:17:52
00
nie si sám komu to lezie na nervy, lezie to na nervy aj servisákom, pretekárom, trénerom ale bohužiaľ s tým že množstvo týchto okolností ešte okrem techniky lyžovania, citu pre sklz rozhoduje - s tým nič neurobíš
30.10.2023 - 11:22:44
00
Mäkký podklad vyzerá trochu inak - áno, nakydalo tam snehu ale ten stiahli a podložka ostala. S tým servisom ale s Tebou súhlasím, nešlo mi do hlavy keď si do roviny doviezla asi najväčšiu rýchlosť a s jej váhou čo tam mala ešte získať, tak stratila.
Ale ja nie som žiaden odborník, enem očumovač.
30.10.2023 - 17:55:26
00
Vlha Petrova po prvom kole v Levi vedie a bude vedieť, zas chytila dobré podmienky (ktoré pre štartové čísla 1 - 3 nakoniec výhodou neboli) a ne čistý ľad, vdaka nej na začiatku škaredého zamračeného výkendu vyšlo slnko, po jazde Šifrinky a jej velkom náskoku to vyzeralo na suverénny americký den, potom ale prišla lepšia nemka a neskôr od nej ešte lepšia slovenka

Prílohy:

Levi 2023.png
Levi 2023.png 142.78 KiB thumb_up1thumb_down

11.11.2023 - 13:08:05
00
Noo, tak trosku im odbehla :) :bow:
11.11.2023 - 13:52:21
01
Dnes naozaj deklasovala všetky súperky. Najrýchlejšie obe kolá :muscle:
11.11.2023 - 13:53:57
00
Čistý masaker - Ona zvyšok dnes v podstate popravila.
Puta madre cabron - to boli emócie. Yessss!!!!

A som veľmi rád že Kačena L je späť - minulá sezóna nebola hodná jej kumštu.
11.11.2023 - 13:57:40
05
6:6 na soby, krásna sobota :D v 20 víťazných slalomoch svetového pohára za sedem rokov dnes s najväčším náskokom

v slalomoch už dorovnala Kosteličovú

Prílohy:

prvý slalom 2023 - 2024.png
prvý slalom 2023 - 2024.png 224.64 KiB thumb_up0thumb_down

20. slalom.png