Nie som profi servisak ale ja som tam dal kvapku 30 minutového epoxidu s čím zalievam aj odreniny od šutrov na karbonovom ráme na bicykli a dookola viazka som natiahol tenku vrstvu kupelnoveho silikonu aby sa tam pod to nedostavala voda a drži to spoko.
Prosím vás potrebujem vymeniť prednú časť viazania, diery zostávajú len aké lepidlo do nich použiť prosím vás?
Pattex lepidlo na drevo D3 , poradil mi sám Maestro. Vpije sa do dreva a zároveň vytvorí ochranu aby sa tam nedostala voda. Niesom odborník na epoxidy ale je pravdepodobné že budeš mať potom problém šróby vybrať.
Prosím vás potrebujem vymeniť prednú časť viazania, diery zostávajú len aké lepidlo do nich použiť prosím vás?
Ak to dávaš na pôvodné diery použi lepidlo na drevo. Kľudne aj to čo tu je pár komentov vyššie... Úloha lepidla je hlavne utesniť proti vode.
Epoxid neodporúčam lebo sa ti môže stať, že budeš mať potom problém šróby uvoľniť.
Caute , stala sa mi taka neprijemna vec. Zatial som sa k ND nedopatral. Na marker alpinist som potratil zarážky na päte. Zatial som v servisoch nepochodil a ani nenasiel ofic.zastupenie Marker pre SK. Doteraz som stym nemanipuloval a aj tak to vypadlo tak asi nebudem jediní kto to riesil. Prikladam foto
chystam sa pravdepodobne kupit Atomic Backland 95 ako nahradu za Dynastar Cham 87, ktore mi minuly vikend dosluzili (vid. tu druhu skialp temu)
Na vyber mam ale aktualne 2 alternativy tych Backlandov ... tohtorocny model (drahsi, s rockerom vpredu aj vzadu) a minulorocny model (lacnejsi, ale rocker len vpredu).
Co sa podla vas oplati viac? Rocker vzadu som este nemal, neviem co od toho ocakavat. Pri tom starsom modeli spominaju v popise aj nejaku karbonovu vystuz, co pri novom uz nepisu.
Pripadne mozte poradit aj nejaky iny model, ktory by mohol byt fajn ako univerzal, resp. s dorazom viac na zjazd ako vyslap.